Ile na gastronomie, ile na hotele i organizację imprez? Rejestr umów Urzędu Miasta w Lubartowie

umowy_um_lubartow

3 zł 40 gr.  za dostarczenie nakazu podatkowego, 2 zł za ankietę czy też pensje 2900 zł miesięcznie za doradztwo w zakresie kultury i promocji – to tylko niektóre przykłady o jakich możemy się dowiedzieć czytając rejestr umów, jaki opublikował Urząd Miasta w Lubartowie.

O upublicznienie takiego rejestru apelowali do władz miasta mieszkańcy Lubartowa. Analizując treść dokumentu możemy dowiedzieć się, że Urząd Miasta całkiem nieźle płacił np. za roznoszenie nakazów podatkowych czy też roznoszenie ankiet podczas ankietyzacji mieszkańców w związku z planowaną budową Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Lubartowie. Oprócz ankiet urząd płacił także potem po 1100 zł za wprowadzenie ankiet do baz danych i sporządzanie zestawień. Jedną z wprowadzających te dane była Anna Gryta, która działając w nieformalnej grupie Miasto Obywatelskie Lubartów także mocno opowiadała się za przeprowadzeniem ankietyzacji.

Co więcej znajdziemy w zestawieniu? Dla przykładu Mirosław Ziomek na podstawie umowy podpisanej 1 marca 2011 roku  za doradztwo w zakresie kultury i promocji dostawał z miejskiej kasy 2900 zł miesięcznie. 31 października został podpisany aneks do tej umowy i zmniejszono wynagrodzenie do kwoty 1050 zł m-c. Nieco więcej urząd wydaje na obsługę prawną, którą sprawuje Bogusław Dziubek. Według danych z zestawienia jest to kwota 3200 zł miesięcznie. W urzędzie jest też dodatkowo etatowy radca prawny.

Usługi gastronomiczne i hotelarskie

W zestawieniu znajdują się też umowy dotyczące usług gastronomicznych i hotelarskich, jakie zlecał urząd.  Urząd zapłacił 7200 zł, które trafiło do Gościńca Kozłowieckiego, 9500 zł do zajazdu Imperium. 4 480 zł kosztowało podatników zakwaterowanie dla 4 osób od 13 do 17 października zeszłego roku podczas Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Rowerem przez krainę Lewarta

Sporą część umów stanowią te związane z realizacją projektu Rowerem przez Krainę Lewarta. Na opracowanie przewodnika po trasach rowerowych podpisano umowę na kwotę 18 tys. zł z Tadeuszem Matwiejczykiem. Pełnił on także rolę specjalisty ds. organizacji turystycznych imprez, gdzie umowa wynosiła 10 tys. zł. Za druk materiałów informacyjnych, promocyjnych i turystycznych w ramach tego projektu urząd zapłacił prawie 80 tys. zł. Za ich przygotowanie 77 tys. zł.

Miotły urząd też kupuje

Zestawienie to zawiera w sobie bardzo różne umowy. Są te związane z przebudową dróg i chodników jak też umowa na zakup mioteł brzozowych do kija za 1800 zł.

W zestawieniu znajdują się umowy cywilno prawne, jakie urząd podpisywał w ostatnich latach. Sprawdzić w nim możemy, jakie kwoty zostały wydane np. na druk ulotek, kalendarzy czy też budowę grobowców na cmentarzy komunalnym.

Zestawienie umów Urząd Miasta


http://lubartowski.pl/ogloszenia


Comments are closed.