Przykład reklamy: rectangle 300×250
Graficzny element reklamowy, umieszczony w prawej kolumnie serwisu.
- Wymiary: 300×250 pikseli
- Objętość pliku reklamowego: do 40 Kb
- Format pliku: JPEG, GIF, PNG, SWF
Plik .swf lub grafikę jpg/gif/png dostarcza Klient. Istnieje możliwość zamówienia takich materiałów u naszego grafika.
Uwagi techniczne:
- Kreacja flash powinna zawierać wartwę „klikalną” (button), na której zdefiniowana jest akcja:
on(release){ getURL("http://adres.docelowy.pl", "_blank"); }
- Dźwięk w kreacjach flashowych może zostać włączony wyłącznie po akcji użytkownika (klik).
- Niedozwolone jest użycie mechanizmów śledzących zachowania użytkownika (kreacja nie może zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie).
- Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 7.0 lub nowszej.
- Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).
- Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.
- Reklama nie może obciążać procesora standardowego komputera w więcej niż 20%. Za standardowy przyjmuje się komputer z procesorem Intel Core 2 Duo 2 GHz z zainstalowanym Flash Player w wersji 8.
- Kreacje powinny być dostarczone minimum na 2 dni robocze przed emisją.